Bent u ontevreden?
Onze oprechte excuses
Cleanmastershop.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten en vindt het zeer spijtig dat uw bestelling, onze service of procedure niet aan uw verwachting voldoet. Wij vragen u vriendelijk uw ontevredenheid kenbaar te maken. Wij kunnen u vervolgens een passende oplossing aanbieden.
Klacht kenbaar maken
- Meldt uw klacht via info@Cleanmastershop.nl.
- Wij nemen direct uw klacht in behandeling.
- U ontvangt binnen één werkdag een passende oplossing.
Niet tevreden met de afhandeling
Het is mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is staat u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u nog vragen?
Wij helpen u graag. Neem gerust contact met ons op via chat, e-mail of telefoon.